လာေရာက္လည္ပတ္သူမိတ္သဟာအေပါင္းကို ဆြာသားေလး မွ ေႏြးေထြးစြာ ၾကိဳဆိုပါတယ္.....

Tuesday, February 26, 2013

Firefox Setup 20.0b1 ေလးကို သံုးၾကမယ္


ကြ်န္ေတာ္ ဒီေန႔ေတာ႔ မရွိမျဖစ္လုိအပ္တဲ႔ ေဆာ႔၀ဲေလးေတြတင္ေပးခ်င္ပါတယ္။ ခု ကြ်န္ေတာ္ တင္ေပးမယ္႔ ေဆာ႔၀ဲေလးေတြကေတာ႔  Broswers ေတြပဲျဖစ္ပါတယ္။ခုကြ်န္ေတာ္Firfox ေနာက္ဆံုးထြက္ေလးကိုေပးခ်င္ပါတယ္။ Firfox  ကေတာ႔လူတုိင္းသိၾကမယ္လုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ထင္ပါတယ္။ ဒီေကာင္ေလးကိုေတာ႔ ႏုိင္ငံတုိင္း ေနရာတုိင္းမွာ အသံုးျပဳၾကပါတယ္။ေနာက္ပိုင္းထြက္လာတဲ႔Version ေတြကေတာ႔ ေတာ္ေတာ္ေလးကိုေကာင္းလာတဲ႔ အျပင္ ပိုမိုျမန္ဆန္လာတာကိုေတြ႕ရပါတယ္။ကြန္ပ်ဴတာ တစ္လံုးကို Window စတင္ျပီးတာနဲ႕ လူတုိင္း Firfox ကို အရင္ ရမ္းၾကပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္လည္းေကာင္းပါတယ္။Firfox  နဲ႔ပတ္သတ္ျပီးေတာ႔ကြ်န္ေတာ္ အေသးစိတ္ေရးမျပေတာ႕ပါဘူး။ လူတုိင္းသိၾကမယ္ထင္လို႕ပါ။ မသိဘူးဆုိရင္လည္းကြ်န္ေတာ္႔ ေမးကေန ေမးျမန္းႏုိင္ပါတယ္။ လိုအပ္ရင္ Firfox  နဲ႔ပတ္သတ္သမွ်ကို ကြ်န္ေတာ္ေရးတင္ေပးပါ႔မယ္။ ဒီေကာင္ေလးကေတာ႔ ေနာက္ဆံုးထြက္ေလးလည္းျဖစ္ပါတယ္။ျပီးေတာ႔ ပိုျပီးေကာင္းသလို ပိုျပီးလည္း သြက္လာပါတယ္။ တကယ္ဟုတ္မဟုတ္ဆုိတာ ေဒါင္းျပီးသာ သံုးၾကည္႕ၾကပါလို႔ကြ်န္ေတာ္ အၾကံေပးခ်င္ပါတယ္။ေဆာ႔၀ဲကိုေအာက္မွာ ေဒါင္းျပီးေတာ႔ယူႏုိင္ပါတယ္။အဆင္ေျပၾကပါေစ။

ေဆာ႔၀ဲကို လိုခ်င္ရင္ေတာ႔ ဒီေနရာမွာ ယူႏုိင္ပါတယ္>>>>Click here

No comments:

Post a Comment