လာေရာက္လည္ပတ္သူမိတ္သဟာအေပါင္းကို ဆြာသားေလး မွ ေႏြးေထြးစြာ ၾကိဳဆိုပါတယ္.....

Saturday, March 2, 2013

Security Essentials 4.2.223 Vista


ေနာက္ထပ္ကြ်န္ေတာ္Antivirusေဆာ႔၀ဲတစ္ခုကိုထပ္ျပီးေတာ႔ေပးခ်င္ပါတယ္ဒီေကာင္ေလးကေတာ႕ကြ်န္ေတာ္တို႔အသံုးျပဳရတာလြယ္ကူသလိုေပါ႔လည္းအရမ္းေပါ႕ပါတယ္ကြန္ပ်ဴတာကေနVirusေတြရွင္းလင္းရတာလည္းလြယ္ကူပါတယ္ခုကြ်န္ေတာ္ေပးမယ္႔ေဆာ႔၀ဲကလည္းသံုးရတာအဆင္ေျပပါတယ္ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တုိင္သံုးဖူးလုိ႕ဒီေလာက္ထိကြ်န္ေတာ္ညႊန္းျပ ေနတယ္ဆုိရင္လည္းမမွားပါဘူး။ Security Essentials 4.2.223 Vistaဆိုရင္သိတဲ႕လူလည္းမ်ားမွာပါလူတုိင္းသိၾကမယ္လုိ႕လည္းထင္ပါတယ္မသိတဲ႕လူေတြမသံုးဖူးတဲ႕လူေတြသံုးလို႕ရေအာင္ကြ်န္ေတာ္ တင္ေပးတာပါ။ဒီေကာင္ေလးကေတာ႕ေနာက္ဆံုးထြက္ေလးလည္းျဖစ္ေတာ႕ အရင္ထြက္တာေတြန႕ဲမတူတာေတာ႕အမွန္ပါပဲဒီေကာင္ေလးကိုလည္းသံုးၾကည္႕ၾကဖို႕ကြ်န္ေတာ္အၾကံေပးခ်င္ပါတယ္။ဒီေကာင္ေလးကိုလုိခ်င္ရင္ ေအာက္မွာ ေဒါင္းေလာ႕ ယူသြားႏုိင္ပါတယ္။


ေဆာ႔၀ဲေလးကို ေပးထားတဲ႔ေနရာကေန ေဒါင္း ေလာ႔ ရယူႏုိင္ပါတယ္>>>Click Here

No comments:

Post a Comment