လာေရာက္လည္ပတ္သူမိတ္သဟာအေပါင္းကို ဆြာသားေလး မွ ေႏြးေထြးစြာ ၾကိဳဆိုပါတယ္.....

Saturday, March 2, 2013

Avast! Free Antivirus 7.0.1474

ေနာက္ထပ္ကြ်န္ေတာ္မိမိကြန္ပ်ဴတာမွာမရွိမျဖစ္လိုအပ္တဲ႔ေဆာ႔၀ဲေကာင္းေလးေတြကိုေပးခ်င္ပါတယ္ကြ်န္ေတာ္တို႕ကြန္ပ်ဴတာေတြကိုေန႕စဥ္ႏွင္႔အမွ်လုပ္ငန္းအမ်ိဳးမ်ိဳးကိုလုပ္ေဆာင္ေနၾကရပါတယ္အင္တာနက္ရသည္ျဖစ္ေစမရသည္ျဖစ္ေစကြန္ပ်ဴတာမွာအမွန္တကယ္လုိအပ္တာကဗိုင္းရပ္သပ္တဲ႔ေဆာ႔၀ဲတစ္ခုခုရွိထားဖို႕ပါပဲခုကြ်န္ေတာ္ေပးခ်င္တဲ႔ေဆာ႔၀ဲေလးကေတာ႔Avast!FreeAntivirus7.0.1474ဆိုတဲ႔Antivirusေဆာ႔၀ဲေကာင္ေလးျဖစ္ပါတယ္ဒီေကာင္ေလးကိုကြန္ပ်ဴတာမွာကြ်န္ေတာ္တို႕ရမ္းျပီးသံုးမယ္ဆုိရင္သူ႕အလိုအေလ်ာက္Virus၀င္ေရာက္လာတာနဲ႕ျပေပးမွာျဖစ္ပါတယ္ခုကြ်န္ေတာ္တင္ေပးမွာေနာက္ဆံုးထြက္Versionလည္းျဖစ္တဲ႔အတြက္ပိုျပီးေတာ႕ေကာင္းပါတယ္လက္ရွိကြ်န္ေတာ္႔စက္မွာလည္းအသံုးျပဳေနတာပဲျဖစ္ပါတယ္Antivirusရမ္းထားမယ္ဆုိရင္မိမိကြန္ပ်ဴတာကိုဗိုင္းရပ္ေတြဖယ္ရွားရွင္းလင္းေပးတာကိုေဆာ႔၀ဲကလုပ္ေဆာင္ေပးမွာပဲျဖစ္ပါတယ္ကြ်န္ေတာ္ရွင္းျပေနတာနဲ႕စာရင္ေဆာ႔၀ဲကိုေကာင္းမေကာင္းသူငယ္ခ်င္းတို႕ကိုယ္တုိင္သံုးၾကည္႕တာကပိုေကာင္းပါလိမ္႕မယ္အဆင္မေျပတာရွိရင္ကြ်န္ေတာ္႕ကိုေပးထားတဲ႕လိပ္စာကေနတစ္ဆင္႔ေမးျမန္းႏုိင္ပါတယ္Emailပို႕ထားႏုိင္ပါတယ္ခုေတာ႔ေဆာ႔၀ဲေလးကိုေအာက္မွာကြ်န္ေတာ္ေပးထားတဲ႔လင္႔ေလးကေန ေဒါင္းျပီးေတာ႔ အသံုးျပဳၾကည္႕လုိက္ပါဦး။


ေဆာ႔၀ဲေလးကို လိုခ်င္ရင္ေပးထားတဲ႔ေနရာေလးကေန Downloads ယူႏုိင္ပါတယ္>>>Click Here

No comments:

Post a Comment